Drakensbergen-Umtata-Wildcoast - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Suus en Cis - WaarBenJij.nu Drakensbergen-Umtata-Wildcoast - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Suus en Cis - WaarBenJij.nu

Drakensbergen-Umtata-Wildcoast

Blijf op de hoogte en volg Suus en Cis

22 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Vandaag moesten we weer erg vroeg op, want we hadden een lange reisdag voor de boeg! We gingen richting de zee:-)!!! Na een koffie en lunchstop bij weg restaurants, stopten we in de middag bij Umtata! Hier was een tentoonstelling over Mandela. Vanaf hier konden we ook met een verrekijker naar zijn huis en graf kijken.
Suus en ik hebben beide lang getuurd door de camera's maar ontdekten weinig... Uiteindelijk hebben we maar een foto gemaakt van de omgeving:-).

Hierna vervolgden we onze weg naar de kust. Het was een slechte hobbel de bobbelweg.. Tegen 16.30 kwamen we aan op onze locatie. We zaten in huisjes, aan de kust. De huisjes erg verouderd, maar de locatie was top!

Na even naar de zee te zijn gelopen, was het tijd om te borrelen.. Met z'n allen zaten we gezellig buiten aan een grote ronde tafel bij een vuurkorf en werden er schalen met fingerfood neergezet! Een van onze reisgenoten had al n vleermuis in hun huisje ontdekt.. Dus toen we terug in het huisje kwamen hebben we de boel grondig doorzocht, maar nergens enge beesten:-)! Alleen wel een ventilator aan het plafond die alle kanten op vloog.. Dus die hebben we snel uitgezet:-)!