Dag 2: Carmona-Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Suus en Cis - WaarBenJij.nu Dag 2: Carmona-Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Suus en Cis - WaarBenJij.nu

Dag 2: Carmona-Sevilla

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Suus en Cis

11 September 2013 | Spanje, Sevilla

Na een goede nacht, hebben wij vanmorgen heerlijk buiten ontbeten! Daarna zijn we op weg gegaan naar Sevilla. Na een spannende en hectische autorit door het centrum van Sevilla, konden we de auto aan de zuidzijde van Sevilla parkeren.

Vervolgens zijn we het centrum in gewandeld en hebben tijdens een lekkere cappuccino de route uitgezet en planning gemaakt voor de dag. Waar Ciska constateerde dat ze haar iPhone kwijt was. Gelukkig vonden we hem later in de auto. Pfff..!!
We zijn langs plaza de toros, de torro del orro gewandeld om uit te komen op het prachtige plein voor de Catedral y Giralda. Na wat over het plein te hebben gewandeld, zijn we er naar binnen gegaan om een en ander te bekijken. Het was er groot, indrukwekkend en prachtig.

Daarna was het tijd voor een hapje en een drankje en zijn we naar de wijk santa Cruz gelopen. Hier hebben we op een van de schattige pleintjes heerlijk gegeten. Ciska had kipfilet besteld, maar dit bleek een halve kip te zijn. Zie de foto, want hoe eet je zoiets?? ;-) Zie de foto. We blijven oefenen met bestellen. We konden hier ook even afkoelen, want de temperatuur was inmiddels ook aardig opgelopen, tot zo'n 36 graden.

Om de spits te vermijden, zijn we weer richting auto gewandeld en terug gereden naar Carmona. Bij het hotel hebben we nog even lekker gerelaxed bij het zwembad, zodat we zometeen lekker aan de tapas kunnen beginnen.

• 11 September 2013 - 20:27

Paulien:

Heeeeerlijk om mee te genieten met mn dikke sokken aan op de bank! Wat n heerlijk eten en wat een gezelligheid Fijn hoor dames, geniet er maar lekker van

• 11 September 2013 - 20:46

Robin:

Was Ciska dr telefoon kwijt? Dat gebeurt haar anders nooit ;-)

• 11 September 2013 - 21:43

Ans Kamphof :

Hallo lady's
    Dames kip eet je met je handen en die autoritjes vind ik doodeng klinken. Doen jullie wel voorzichtig. Verder ziet het er allemaal mooi uit. Suusencis en die groene ballen... Ze doen me ergens aan denken..........brrrrrr. groetjes

• 14 September 2013 - 09:06

Krista:

Wat leuk om mee te lezen vanuit regenachtig Nederland! Dat hoofd van je Cis met die kip haha... En ik kan me nu al voorstellen hoe de stressfactor omhoog schoot toen je je mobiel dacht kwijt te zijn hihi ... Have fun meiden!! X