Port Elisabeth- tuin route - Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Suus en Cis - WaarBenJij.nu Port Elisabeth- tuin route - Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Suus en Cis - WaarBenJij.nu

Port Elisabeth- tuin route - Knysna

Door: Suus en Cis

Blijf op de hoogte en volg Suus en Cis

25 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

Ik had een half uur eerder m'n wekker gezet om samen met een reisgenote een strandwandeling te maken.. Het was al lekker zonnig weer en op de boulevard kwamen we veel hardlopers en wandelaars tegen.. De sfeer is hier vriendelijk en rustig. Na een kwartier wandelen zagen we dolfijnen in de zee... Ze waren ongeveer op 30 meter afstand en sprongen zo nu en dan uit het water.

Na de wandeling ben ik samen met Suus gaan ontbijten en maakten we ons klaar voor de busrit naar Knysna. Het was een erg mooie route, de tuinroute, met mooie witte zandstranden en kliffen.

De middag stop was bij Tsitsikamma, we hebben een wandeling door een nationaal park naar ' the big Three.. Een boom van ongeveer 36 meter gemaakt..

Vervolgens reden we een stukje verder waar we uitkomen bij de zee. Ook hier stoppen we voor een korte wandelingen naar een hangbrug. Tis een mooie maar pittige wandeling met erg veel trappen. Het uitzicht is erg mooi. Er lopen daar veel beesten rond die lijken op grote marmotten. Ik vond ze erg grappig en vroeg ik ze kon aaien.. De reisleider legde uit dat ze hondsdolheid verspreidde... Dus leek het mij bij nader inzien toch niet zo'n goed idee..

Nadat we heerlijk hadden gegeten en veel mooie foto's hebben gemaakt, gingen we weer verder in de bus op weg naar Knysna.
Rond 16.30 kwamen we aan bij onze mooie lodges.. De lodges van onze groep lagen in een kring met een lekker zwembadje in het midden.
Na het eten zijn we lekker gaan slapen met een positief voor uitzicht... We mochten uitslapen tot 8.45!!!!